Як повернути гроші за програму або підписку iOS
Марна передплата — нерідка проблема. Особливо дратує, коли за неї регулярно знімають гроші, за оформленим автоплатежем. Здавалося б, немає нічого простішого, видалив, і справа з кінцем. Але це не скасує плати — додаток також зніматиме кровні з рахунку, тепер уже не турбуючи власника оповіщеннями. Для власників яблучних гаджетів є хороша новина — тепер можливо не лише скасувати передплату, а й повернути гроші за неї. Деталі нижче.
Як скасувати підписку в App Store з iPhone та iPad
Найпростіший спосіб – запросити повернення грошей, відправивши заявку на офіційний сайт Еппл – reportaproblem.apple.com. Для цього:
- заходимо на сайт за допомогою ID та пароля;
- вибираємо кнопку допомоги та зі списку необхідну послугу — у нашому випадку це «Запросити повернення коштів»;
- на екрані з’явиться список програм, підписок та інших платних функцій, за які можна повернути гроші;
- далі потрібно зазначити причину — це стосується обов’язкової додаткової інформації, яку не можна проігнорувати. Наприклад, підписка була оформлена помилково, або не виправдала очікувань.
Важливо! Не варто намагатися хитрувати чи обманювати — за активністю підписки, сервісний центр контролю визначить, чи додаток використовувався постійно, чи справді сталося помилкове оформлення. Якщо брехня підтвердиться, абонент отримай заборону на повернення коштів за всі існуючі та майбутні передплати.
Скільки часу Apple повертає гроші
Після оформлення запиту залишається дочекатися відповіді сервісного центру. Зазвичай він приходить на пошту протягом тижня чи двох. Після позитивного рішення гроші надходять на рахунок власника гаджета. Термін варіюється в залежності від способу оплати передплати – на картку (30 днів), на рахунок у App Store (48 годин), на мобільний рахунок – до двох місяців.
З яких причин Apple може відмовити у поверненні грошей
Це явище часто, тому на майбутнє власник Айфона та активний користувач всього нового, повинен розуміти всю важливість уважного ставлення до сучасних додатків — щодня їх створюється більше сотні і лише пара їх, здатна справді полегшити життя, варта уваги. Тому, щоб не було прикро потім, слід знати, що App Store не завжди йде назустріч з питань скасування та повернення грошей на рахунок передплатника. Що це за випадки:
- Кілька запитів про повернення грошей з однією і тією самою причиною, вказаною як аргумент для задоволення прохання. Вже після першого звернення, передплатнику подається інструкція, як убезпечити себе від випадкової покупки або керування гаджетом дитиною. Якщо ви не встановите відповідний контроль над власним пристроєм, значить, ви брешете службі підтримки, і прохання буде відхилено.
- Бомбардування сервісу найчастішими запитами про повернення. Причини можуть бути різними, але всі вони говорять про неуважність власника або про його намір користуватися сервісами безкоштовно. Що також розцінюється як обман корпорації та прохання відхиляється.
- Довгий час користування підпискою, навіть якщо реально вона навіть не відкривалася. Довести це можна, але доведеться витратити купу часу та нервів, багато користувачів не витримують тяганини і просто відмовляються боротися. Це неправильно, оскільки видалення програми не означає закінчення списування коштів з рахунку.
Також до випадків відмови входить некоректне спілкування з представниками. Так, іноді не вистачає терпіння пояснювати причини відмови від підписки всоте. Але грубе поводження закінчиться плачевним результатом — у поверненні буде відмовлено.
Як уберегти себе від необдуманих дій при підписці на платний додаток
Щоб у майбутньому не витрачати власні нерви, намагаючись повернути гроші за послугу, яка не виправдала очікувань, потрібно ввести за правило, уважно знайомитись із пропонованим продуктом. А саме:
- уважно читати відгуки про програму;
Увага! Більшість з них куплені у спеціальних людей, що пишуть, і буде краще, якщо ви знайдете реальних користувачів програми, які дадуть інформацію з перших рук.
- перед тим як завершити процес встановлення, уважно читайте угоду користувача, яка зазвичай перегортається. Саме там можна подивитися нюанси оплати — чи стягуватиметься вона у разі закінчення пробного періоду без відома власника або для оплати прийде повідомлення. Другий варіант, безумовно, кращий;
- користуйтеся пробними, безкоштовними варіантами для оцінки роботи та якості програми, а головне, його користі. Перед тим, як встановити, зніміть галку з блоку «Продовжити передплату після закінчення пробного періоду автоматично». Формулювання може відрізнятись, але суть зрозуміла.
Тільки уважність до власних дій дозволить уникнути неприємних ситуацій — незапланованих витрат та неприємного поводження з проханнями повернути свої гроші. Також на боці принципових передплатників суд, якщо хочеться адреналіну. Ну і абсолютним помічником у будь-яких перипетіях, пов’язаних з експлуатацією Айфона, залишається магазин Твій Gadget!